Håravfall?

Vaknade sent i dag igen, 10.30. Så här länge som  jag sovit vissa dagar den här sommaren har jag inte sovit på flera år.
Tomas var upp före mig och gjorde ordning frukost till barnen, men i ärlighetens namn så vill jag hellre vakna och göra det själv, hehe, köket såg ut som en atombomb smällt av där.
Städade upp och diskade när jag kommit ur sängen och tog sen lite kaffe.
Ska åka till Hanna ett tag och fixa hennes naglar, blir kul :-)

Känner mig för övrigt på lite halvdisigt humör. Inte på topp alltså. Men jag misstänker att det är för att jag känner mig lite stressad när så mycket är ofärdigt, som målning, sänggaveln och barnens rum.
Måste nog sätta fart med det så släpper nog det här.

En annan sak, tappar sjukt mycket hår :-O Alltså helt sjukt mycket. Om jag drar fingrarna genom håret så lossnar en hel tuss, även om jag gör det 10 gånger i rad. Har alltid tappat en hel del, men det här känns helt onaturligt. Tur att jag har rätt tjockt hår, men till och med det kommer bli tunnare om detta fortsätter, rycker en stor tuss ur hårborsten efter varje borstning, samma sak med duschen, ser ut som ett dött litet djur som ligger vid brunnen. Hmm... men kankse något som går över. Annars är jag nog tunnhårig snart. Ska till frissan om några veckor, får fråga henne.

Nä, nu ska jag dricka klart mitt kaffe.

puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Hello!! När vill du fika med mig? Nu är jag hemma igen och har inget planerat förutom Ondag då jag ska va barnvakt på förmiddagen men sen kan jag =) Kraaaam!!

2009-08-10 @ 12:59:08
URL: http://lajnurt.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej och tack så jätte mycket för naglarna. Tyckte synd om dig redan när vi va halvvägs så då kan du tänkte hur jag tyckte sen =(

Men jag är super nöjd med dom....riktigt fina =))



Håravfallet hörru????kolla upp det! Låter inge bra alls! Inte normalt som du säger...



kram kram och tack igen. Glömde kläderna till barnen förrästen.Ni kanske kan ta dom på tors.

2009-08-10 @ 18:54:07
URL: http://cocochanelplittel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0