Hem i dag efter en helg ute på Vätö

I går hade  vi en jätteskön dag här ute igen :)

Jag åkte in till Norrtälje vid lunch, vilken mardröm! :-O Men jag ville hämta korten från arabcupen och dessutom passade jag på att handla lite på H&M, en jacka till Viggo som han har velat ha ett tag.

Sen åkte jag förbi mamma och pappa och släppte in hennes katter och så, sen tillbaka hit.

Nina och jag åkte med barnen till självplock men tyvärr var det stängt så vi åkte och köpte glass i stället :-)
Sen ville barnen bada så dom fick göra det medans jag och Nina gick och plockade vildhallon, fanns hur mycket som helst och vi hade jättekul. Pratade om kärleken oavbrutet i en timme tror jag. haha.

Sen myste vi på kvällen med kräftor, snaps, vin och öl, fast jag drack inget i dag. Å andra sidan drack dom andra så lite så det var verklikgen lungt.

Vi la oss lite tidigare i går, alla var trötta. Tomas och jag delade på en smal enkelsäng, haha, supertrångt. Men mysigt.


Nu ska jag åka badring efter båten :-D haha. jag vågar knappt.
Ungarna åkte i går.

Dessutom har dom fiskat jättemycket och alla har fått napp :-)



Nu ska jag byta till badkläder.

Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0