Jag drömde...

att Tomas och jag var i ett gammalt hus. Ett spöke jagade oss (såklart, vi var ju som sagt i ett gammalt hus) och det var mörkt, men man kunde blinka med en ficklampa mot spöket, då vågade den inte anfalla. Sen tog batteriet slut men vi klarade oss iaf.

Lite senare drömde jag att Tomas pappa kom på besök och sa att det var buffel och båg med mina nagelsaker, alla burkar med gele och nagellack innehöll samma sak och gick att dricka (vilket han också visade) jag blev väldigt besviken på nagelsakerna som tydligen var ett lurendrejjeri.

För någon dag sedan drömde jag att Tomas och jag råkat mörda några personer och därför så skulle vi såklart gräva en grav på tomten att gömma dom i. Men Tomas grävde alldeles för grunt, bara någon dm så kropparna stack ju upp ovanför groppen och dessutom så var gropen för kort så att huvudet låg uppe på kanten. Det värsta och det jobbiga med allt var att dom vägrade dö ordentligt så jag fick hålla fast dom medans Tomas öste över med sans, men det var jättesvårt :-/ Sen vaknade jag.

Sen drömde jag att en av mina bästa kompisars pojkvän var psyksjuk och fick paranioa av vitt bröd och behövde tvångsvårdas efter att ha ätit det.

Ja det var det :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0