Målarplaner i veckan :-)

Nu jobbar jag i fyra nätter, Tomas jobbar i tre. Jag ska nämligen jobba en för honom, är skyldig!
Hur som helst så ska vi sätta i gång med målning i veckan, i morgon ska vi ner och kolla färg och så. Vi har inte riktigt bestämt oss, men Tomas vill inte ha allt för ljust i sovrummet, jag hade väl tänkt rätt ljust, men nu är jag väl inne på att måla typ ljus beige på en vägg och en mörkare nyans i resten av rummet.
Men som sagt, bestämmer oss i morgon.
Sen är det dags för IKEA så fort målandet är klart och elekrikern har kommit (ska ske i veckan).
Sen är det bara att fixa ungarnas rum. Går rätt snabbt det med, är inte såååå mycket.



Nu ska vi röka lite! Sen film... Är på jobbet.


puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0