Måndag igen.

Helgen har gått smärtfritt. Tomas och jag myste lite i lördags, har inte varit lediga tillsammans på ett tag.
Blev ett par glas vin och mys.
Vi var på Ikea tidigare, jag hade jobbat fredag natten, sen var jag upp tills vi åkte klockan 13, sprang på Ikea några timmar och somnade i bilen på vägen hem vid halv 7. Var suuuperseg. Men kom in i duschen efter ett tag och sen piggnade jag till iaf, och vi tog dom där glasen med vin :-)

I dag så stack ungarna i väg till skolan som vanligt, jag gick upp och gjorde ordning dom i morse, Tomas kommer ändå göra det dom här dagarna när han jobbar. Bävar lite för det såklart, blir så stökigt och så när han gör det. Men strunt samma, haha. Går snabbt att plocka undan :-)

Sen vid 10 åkte Tomas i väg och spelade golf med sin pappa :-) Skoj för dom, tråkigt för mig som blev helt ensam hemma. haha. Men jag är bara glad att han hittar på något att göra! Han kommer nog om ett par timmar.

Ska baka lite bröd sen som barnen kan få till kvällsfika och frukost i morgon, sen blir det kyckling med Tikka Masala till middag.

Håller precis på att färga min utväxt, hoppas det blir bra, annars får det bli mössa. Hatar att färga hår!

Och på onsdag ska jag till gyn. Mitt problem bara återkommer och ingen verkar intresserad där av att jag ska slippa det här. Men nu skulle jag få träffa en annan läkare så får vi se. Kan inte berätta så mycket, barnen läser ju, men är inget farligt, bara rikigt tråkigt då det påverkar samlivet ordentligt och jag tappar lusten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0