Pigg!! ^^

Just! Fast jag varit vaken hela natten så känner jag mig skitpigg.

!!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

Hej



Ja de va verkligen trevligt som vanligt att träffas :D

Trivs i ditt sällskap riktigt mycket ska du veta. Du är bra och snäll!



ja de va skönt att det löste sig ;)



Tack för naglarna. Dom blev fina med blommorna. Nu bir jag fin till bröllopet! :D

Men jag tror att vi får fixa till dom igen efter Grekland.



Undrar varför William är så känslig just nu. Hmm! Han har ju alltid varit mammas pojke men på sistonde har han ju blivit mycket pappig också men han och jag är ju lika. Jag ser ju verkligen honom och det känner han nog. Kan va därför han känner sådär ibland, att han bara vill krypa upp hos mig därför. Men nu kommer han ju idag yaaaaa =))



Jag är också glad över att det funkar mellan oss. Är glad över att du kan se förbi allt med Tomas och min historia för, ja som vi sagt, det är verkligen historia, det finns liksom inte!!

Är glad att du ser MIG istället :D



Idag ska vi packa för Grekland....:D :D :D sååå underbart. Lämnar barnen ikväll och skickar med My pengar för naglar.



kram kram =)

2009-08-21 @ 09:18:19
URL: http://cocochanelplitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0