Söndag...

Sov till klockan 14. Gick upp, städade lite, hängde tvätt, drack kaffe och åkte sen till Norrtälje. Storhandlade, åkte sen hem till mamma och hämtade Viggo och drack lite kaffe.
Sen hem.
Snabb middag till Viggo och nu sitter han mätt och nöjdoch spelar tv-spel med Tomas.
Jag själv har bara druckit en varma koppen på hela dan, men jag gör mig lite fika i kväll tror jag. Hoppas det är något på tv som jag kan kolla på.

Tomas ska jobba så ja kommer vara ensam hemma :-( Eller Viggo är ju här, men han lägger sig ju vid 21 sen är jag ensam. Men ska kolla tjejfilm och försöka somna skapligt.

Nu ska jag in i duschen,


kramar

Kommentarer
Postat av: hanna

Hej



Såklart han inte är till besvär när han är här =)

Vi hade lite mycket den här helgen igen bara. Slår fel ibland. Men hoppas han trivdes ändå!



Vi orkade inte riktigt med fredagsmyset så barnen fick kolla inne på sitt rum på film och äta gott.

Tror dom hade det bra ändå=)



Konstigt att ingen har energi just nu. Känns som alla människor är lite låga just nu! tycker du det? Märker inte av nån som är på topp just nu..hmm undrar om det kan va vädret!?



Vi är glada men trötta!! Men jag är ju trött för att jag har mycket att göra hela tiden.



oj nu vaknade snuttan



just det. Jag sa till barnen att det är 2 dagar kvar att sommarlovet och sa att dom får själva välja vad dom känner att dom vill göra. Dom ville komma dit idag istället för imorn då! så ni vet. Jag började märka att dom började lessna nu så jag hörde med dom.



Du får väl ringa My när du vaknar!



kram

2009-08-17 @ 09:47:13
URL: http://cocochanelplitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0