WOW

Tomas har alltid haft en 'skräp' låda. Papper och massa saker som han tänkt spara ett tag och så har det blivit liggandes. Typ kort, vykort, anställningsbevis, lappar osv osv osv.
Han har tydligen flyttat med den från det ena boendet till det andra, haha.

Men jag sa stopp! Så kan man ju inte ha det, han använder ju aldrig det som är däri!!
Har man en sak som man inte tittat på eller använt på över ett år så behöver man det förmodligen inte!!

Nu är den äntligen tom!! Nästan tom, ett anställningsbevis av allt skit sparades. Och lite papper och lappar från barnen typ. Skönt!!

Hittade saker och papper och brev från tidigt 2000 tal. haha.



kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ångest är verkligen ingen lek. Vi som haft denna dumma känsla vet det... Spelar nog egentligen ingen roll vad man har ångest över. Den där jobbiga krypande känslan är där hur som...



Ja man uppskattar verkligen när man blir fri från den en stund. Hoppas det tänker hålla i sig med =) Ska jobba för det iaf! Älskar denna känsla jag har nu!!



Trodde att jag skulle må sämre nu när jag är ledig och man hinner tänka en del men har bara fina tankar som tur är!



Hoppas din dumma känsla av depp släppt nu.



Den där fikan hinns med nån annan dag =)

Vi jobbar ju så man är ledig lite då och då!!



Massa kramar!!



2009-08-11 @ 22:23:59
Postat av: Hanna

ha ha oj då låg säkert alla möjliga grejer från mig me där i lådan! pinsamt!!



Nu när du är där kanske du hittar mina fotoalbum me :( Tomas att dom inte finns där men det vet ju jag :(( ett rött och ett svart . båda är tjocka, ena är helt full!

Vill verkligen ha dom ju, alla möjliga och bästa bilderna på barnen när dom va små!

Hoppas du hittar dom i hans röra nån dag :D



Tråkigt med såna dagar du haft idag. Känns skönt att läsa att andra har de likadant dock! Ibland känns det som att bara vi har det så och vi har ångest för barnens skull dom dagarna för att de inte händer nåt. Men seriöst! Man kan inte va perfekt och pigg varje dag ;) De vet man ju innerstinne. Barnen är nog nöjda ändå me =) Mest vi som tänker så tror jag. Iaf jag och David.



Hoppas du får en bättre dag imorgon. Just det, ville Viggo komma hit på fredag?



Jag kan också gå in på din blogg vissa dagar och ba, hm kan hon inte skriva nån gång :D man blir beroende ju som sagt! hi hi.



kram!

2009-08-11 @ 22:32:17
URL: http://cocochanelplittel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0