Äventyr och födelsekalas :-)

I fredags åkte jag och min syster till Örebro med Viggo, Lisa och Tora. Väl där badade vi på ett äventyrsbad.
Det var riktigt kul, jag vill åka dit igen, med Viggo, My, William och Tomas :-)
Sov över i en hyrd stuga på en camping och åkte hem sen på lördagen.

Syster släppte av mig i Rimbo hos Tomas föräldrar och där förbereddes det kalas för William som fyllde 7 år i fredags :-) Sötis killen hade barnkalas hemma hos sin mamma i fredags, Harry Potter kalas :-) Skojigt för dom.

Sen firade vi honom med Tomas familj och det var jättemysigt. Han fick massor av fina presenter. Firade lilla Linn samtidigt också som fyller år samma dag som William.

Sen var vi hem till min mamma och pappa på söndag och firade han lite där. Var och badade ett tag med barnen i en hemlig sjö mitt i skogen. På förmiddagen innan så var My och jag och red i stallet, gick jättebra. Vi red ut en sväng, My på Dyrbest och jag på Shalle, efteråt trimmade jag lite på ridbanan också. Gick toppen,
Åt middag där och åkte hem på kvällen.
Barnen hyrde film och låg och tittade på den i sitt rum till klockan halv 12 på natten, Tomas och jag var trötta men hade massa mys på kvällen.


I dag ska vi till stallet om en stund sen blir det lugnt.
I morgon skulle Tomas mamma ha barnen över natten och hitta på något med dom, då är vi barnlediga så då ska vi väl fixa mys här hemma med middag, vin och mojs typ. Tror jag :-)


Har äntligen fått Tomas att rensa ut sitt skåp och låda med skräp som har flyttat med honom genom alla hans boenden tror jag. haha. Det var grejjer där i som var daterade  från år 2000 till och med. Men nu är det rensat. Äntligen. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0