dagarna som varit

Nu ska vi se om jag kan bringa lite ordning i detta kaos som pågår i mitt huvud.


Var ju ledig i tisdags natt så då var jag och Tomas bara hemma och mös. Kändes som evigheter sen.
Hela tisdagen var en lång väntan till kvällen ;-) Vi ägnade dock dagen iaf åt lite undangömda quickies när vi kom åt.
Ungarna var mycket ute och lekte, jag var för seg för att åka i väg med dom, men som tur var så verkade dom ha roligt på egen hand och nöjda med att stanna hemma och leka med grann-barnen.

Somnade utmattad i soffan klockan 00.30.

Vaknade i går morse runt 10. Det är så härligt med sommarlov vill jag lova :-)
Sen gjorde vi oss ordning, barnen lekte lite ute, sen åkte vi till Norrtälje.
Där shoppade vi lite på H&M, ytterst lite, lite smink till mig, och nya underkläder till barnen. Hm... lite onödigt kankse , men vi hittade så fina :-)

Så handlade vi present till Nina, tråkiga som vi var så blev det ett presentkort på Åhlens bara.
Sen ut till Vätö. Badning för barnen, fika och sen grillning på eftermiddagen med Nina och Erik + barn.
Det var jätteskoj och Nina och jag hade väldigt roligt och trevligt, småpratade om allt och ingenting i timmar tror jag.

Sen ilfart hem och till jobbet!

Och nu slutar jag!!


Natti!

puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Hallå!! Skrev en kommentar nyss men vet inte om den kommer med för kom upp en sån där sidan kan inte visas grej. BLÄÄÄÄ!! Undrade om vi kunde skjuta på fikan till jag kommer från Halmstad för mår inte direkt bättre så tänkte försöka vila lite och fixa inför resan!! Kramar!!

2009-07-30 @ 19:34:31
URL: http://lajnurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0