Elektrisk flugsmälla


En sån har vi. Som ger flugan en stöt så den dör. Känns skönt.

Dock vill ju jag verkligen prova effektiviteten i denna. Så jag frågade Tomas snällt om jag fick stöta på hans finger. Då sa han Nej. Jag som trodde han hade lärt sig vid det här laget att man inte säger nej till mig?!?!
Försökte smyga hans hand till den hela tiden, men då vred hans sig och drog i mig så jag nästan fick en stöt!! Grrrr!!
Han vägrade sitta still i soffan och bli stötad. Så då sa jag att om han inte tar stöten nu så tänker jag elektrifiera honom när han sover. Han vaknar ju ändå inte för någonting. Men då hotade han mig med att stöta mig varenda natt i all evighet! (iofs så känns det skönt att veta att han tänker sova med mig varje natt i all evighet)
 Men nä nu är måttet rågat!!
Alltså seriöst, så skulle han aaaaldrig göra mot mig. Jag tror inte ens han skulle ge igen om jag gav han en stöt och sen bönade om nåd? Han hävdar bestämt motsatsen, så nu är jag så sugen på att ge han en el-chock för att se om han skulle göra detsamma mot mig eller om jag skulle kunna blidka hans ilska med lite bön och grin?

En kille kan val bara inte el-stöta en tjej???? Det är ju grov kvinnofridskränkning om inte värre????

Vågar nog inte el-stöta honom när han sover, för om han vaknar så blir han nog arg, han är inte på sitt allra muntraste humör när han blir väckt, och antar att det inte skulle blidkas med en el-chock mitt i natten.


Skulle han verkligen hämnas?

Han som e så snäll å gooooosig, se själva:

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, den var bra!

Har försökt få Jimmy ( min kille) att gå med på en elstöt bara för o se hur stark den e, men han vägrar.. Konstiga karlar kan vara ibland ;) Fegar för en elstöt..hihi!

Skönt att det inte bara e jag som vill testa elchocka min kille;) hahaha



Har du fått han att testa den ännu ? :P nyfiken

2009-07-16 @ 16:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0