Filmkväll

Småkillarna har precis bäddat ner sig och ligger och kollar på film på sitt rum :-) My är hos Nina och har filmkväll där.
Tomas och jag har hyrt film i dag igen, jag var på Ica och valde, valde denna, endast för att Tomas gillar krigsfilm, jag gör det inte, dessutom bakade jag en smörgåstårta åt honom. Ja, jag är väldigt kär <3

Way of War
WAY OF WAR

Så nu ska vi mysa lite. Jag börjar jobba i morgon :-/


Har beställt Nagel saker, Uv lampa och geleer och allt som behövs :-) Så snart så kan jag göra eget :-D Bara dom kommer snart, dröjer lite dock, någon vecka.


kramar


Kommentarer
Postat av: Hanna

hm va lustigt att JUST idag när jag tänkt att jag nog kommer blogga idag. Så går jag in och du har skrivit för ett par timmar sen. Hur stora va oddsen för det ;) heh....tänkte faktist bara ta tummen ur och skriva nåt nu så kanske man kommer igång igen.



Vet inte...på nåt sätt sitter det kvar att jag är rädd att andra förutom familjen läser. Men det kan dom ju inte göra nu när jag har lösen!

rädd! hah...inte rädd men jag vill inte att nån annan vet va jag gör om dagarna bara ;)



kram kram

2009-07-12 @ 00:16:32
URL: http://cocochanelplittel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0