Fredag

Å så trött jag var i går.
Kom hem 7.15 efter att jag jobbat natt, satte i gång med att göra om mina naglar :-)
Tog ju några timmar, pysslade lite hemma, gav barnen frukost och så vidare. Somnade halv 12 och gick upp lite före halv 2.

Åkte förbi Hanna vid klockan 15 och gjorde om en nagel på henne. Har en nagel som är lite konstig så tippen fäster inte så bra. Men nu tror jag att den sitter ett tag. Sen åkte jag till Micaela och gjore naglar på henne och snackade skit :-)
Var kul att ses i gen, var länge sen känns det som, hehe :-)

Kom hem lite sent med då lagade vi middag.

Barnen gick och lade sig vid halv 10 och somnade direkt. Jag kom in i andra andningen och var uppe till halv 3 :-S

I dag vet jag inte riktigt vad som händer. Har lite olika alternativ, men Tomas verkar inte kunna bestämma sig. Återkommer om detta :-)

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0