Lite kortfattat

så skötte sig Shalle på arabcupen, kände i bland att det är vissa saker som vi måste arbeta bort, och så borde jag ha ridit ännu bättre i vissa stunder :-) Har fått tillbaka tävlingssuget så ska träna på ordentligt nu.
Vi slutade 3:a totalt i våran cup så det var ju ändå toppen bra :-)

Kom hem sent i går, Viggo har varit hos Hanna så i dag på dan åkte jag dit med My och hämtade Viggo. Och när jag ändå var där så passade jag på att göra naglar på henne :-) Det var kul att göra och kul att ses och snacka lite.
Är lite pilligt att göra naglar, men är ändå nöjd med resultadet ändå, har ju bara gjort en gång på mig själv och aldrig på någon annan. Men hoppas att fler kompisar vill göra, för jag vill gärna träna och att det inte går föööör långt mellan gångerna. GÖr som sagt gratis, möjligtvis en 100 lapp för material och bensin om jag åker dit. Men som sagt, är ju inte utbildad så vill absolut inte tjäna något utan gör det enbart för att jag tycker det är kul och vill bli bättre :-)

I natt ska jag jobba, jobbar med Tomas iaf så det känns bra, har ju knappt setts sen i onsdags :-S I morgon jobbar jag med en som jag inte träffat på skitlänge så det blir också kul... om hon nu inte har semester? Då vet jag inte alls vem jag jobbar med.


Hur som helst, ska ordna lite mat nu. Bilder från tävlingen kommer i kväll :-)


kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0