på jobbet

Sitter på jobbet igen.... Drygt halva natten kvar.

Var ganska svårt att sova i dag för att dom höll på att bygga, så är rätt seg, men går bra ändå. Men längtar hem.
Fick ett sms för en stund sen från Tomas; Jag hade velat att du var hemma istället :-(
Och det vill ju jag med kan jag ju säga, vi har knappt spenderat någon tid alls tillsamman sen i tisdags. I onsdags åkte han ju till en kompis och sov kvar, sen åkte ju jag till Strängnäs i torsdags, kom hem lördag natt men då jobbade ju han, sen sov ju han mycket på söndag och jag var i väg till Hanna på eftermiddagen så kom hem sent, sen jobbade vi ju tillsammans söndag natten, men det är ju knappast samma sak.
Sen när vi kom hem från jobbet på måndagen så hade ju jag en massa ärenden, så när jag väl kom hem och la mig så steg ju typ Tomas upp och byggde med sin pappa tills jag skulle åka till jobbet :-(

Men i morgon, i morgon kväll... då ska vi mysa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0