På jobbet igen

Är på jobbet igen! Har sovit mycket bättre i dag, men har lite ont i huvudet.
Var till stallet och red i dag på eftermiddagen, blev fint väder just då så jag klarade mig utan regn :-) Shalle skötte sig riktigt duktigt, höll inte på att ramla av en endaste gång.
I morgon ska jag rida med Sofie klockan 16. Alltid skoj med sällskap, i förra stallet red jag nästan alltid ensam, nu har jag ofta sällskap, är så himla kul och man märker att Shalle tycker det också.

Ska bli superkul att tävla nu, känns riktigt bra, även om jag tror att fart grenarna kankse kommer gå lite mindre bra än med min förra häst, haha.... Men nu är jag med bara för att det är så himla skoj. Hoppas att han gör bra i från sig i westernklasserna och att han håller sig på mattan :-)

Nu ska jag gå och fika lite :-)


pussar och kramar.... skriver mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0