på jobbet

Sitter på jobbet.

Försökte vila i dag, men det var omöjligt, var inte alls trött och då är det svårt att somna ;-)

V och W följde med mig till stallet, dom älskar att leka där. Medans jag gjorde i ordning Shalle så lekte dom uppe på höloftet. Sen när jag skulle ner på travbanan så fick dom komma ner och leka ute :-) Går jättebra. Rider ju bara på själva stallområdet om jag har dom med mig så att jag kan höra/se om det skulle hända något.

Dom fick också titta på den nya fölisungen som storken kom med för några dagar sedan ;-) Super dupersöt liten halvblodsflicka.

Gick jättebra att rida, red lite tempo på travbanan och Shalle var lite lugnare nu än vanligt, skönt. Höll inte på att ramla av en endaste gång :-)

Sen hjälpte killarna mig att fylla vatten till hästarna sen åkte vi hem.
Jag hoppade in i duschen, sen la mig i sängen och förökte vila. Som sagt, utan resultat. Låg och filurade en timme i sängen iaf, haha. När jag kom upp så sprang barnen ut och lekte, några sommargäster nära oss har visst anlänt med ett par barn, skoj :-) Tomas hade gett dom middag medans jag låg i sängen.

Seg var jag när jag gick upp, och jag som hade lovat att laga våran favoritpaj, hade inte alls lust med det, men gick ut i köket iaf och då stod den redan i ugnen :-D Tomas hade gjort den. Gullis. Supergod var den som vanligt :-)

Sen tog vi en koppkaffe och kramades lite sen var det dags för mig att åka till jobbet :-( Längtar hem, hehe.

Ska bli såååå skönt i morgon bitti när jag kommer hem, trött och frusen och få krypa ner hos min vaaaaarma Tomas.

puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0