Stallning :-)

åkte i väg till stallet med Viggo, hämtade upp Micki på vägen, hon är inte ett dugg intresserad av hästar men följde med som sällskap <3

Hämtade upp Shalle och borstade lite och longerade. Han var duktig. Viggo fick löslongera honom lite på slutet i skritt och trav, gick jättebra :-)

Sen åkte Viggo till min mammas jobb och ska följa med henne hem och vara där dom här dagarna när jag jobbar. My och Will åkte tidigare i dag till sin mamma.

Sen har jag inte gjort någonting, legat i soffan och nu är vi på jobbet.
Har sovit jättedåligt i dag, Tomas och hans pappa har ju byggt på huset och ungarna har ju varit hemma. Så blev inte många timmars sömn alls.
I morgon börjas det inte byggas förrän klockan 2 och ungarna är ju inte hemma så då får jag sova ordentligt :-) Blir skönt.
Ska rida lite på eftermiddagen också. Han behöver gå, blir för pigg att rida annars och snart är det ju dags för tävling :-)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0