Värme :-)

Hann visst inte skriva någonting alls i går!

Vi va och badade i den konstgjorda sjön i Riala. Superfint där och vattnet va klart och fint som havsvatten.
Sen åkte vi och handlade lite på vägen hem, nödvändiga livsmedel och  nödvändiga glassar :-)

Jag åkte lite senare i till Norrtälje för att handla lite sänglådor och dyligt för förvaring, vi behöver helt klart mer plats!
Sen, på eftermiddagen träffade jag D och vi åt som vanligt på Mc Donalds, som alltid när vi ses. Hehe, lite dåligt samvete mot min halvfläbbiga kropp som fick McDonalds mat dagen innan också... Men den fick iaf mycket motion i går. Så det kanske jämnade ut sig.

Hur som helst så åkte vi och hämtade en av D:s hästar som ska i väg på betäckning inte långt i från där jag bor nu för tiden :-) Fint där och massor av P.R.E hästar med föl <3 Vi fastnade kvar länge där, tittandes på föl, unghästar, mammor och hingstar. Några hästar som jag kände igen då dom stått på Penningby tidigare, roligt :-)

Kom därifrån sent! Körde D till bussen och sen direkt hem, kom inte hem förrän halv 12 på natten, Tomas och jag som hade hyrt film och köpt godis!! Han var jättetrött när jag kom, så vi struntade i filmen och lade oss i stället :-/ Lite dåligt samvete fick jag ju, men han vet ju hur jag är :-) Alltid sen och tidsoptimist. Haha.

I dag åkter My och William till sin mamma så min pappa frågade om inte Viggo kunde komma till dom och söva över. Han har visst lite långtråkigt som pensionär :-) Viggo ville gärna det så han åker hem med mamma när hon slutar jobba.

Då blev Tomas och jag barnlediga igen! Haha. Så det blir myskväll för vuxna i dag :-)


Nu ska jag stääääääda!!!


puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0