Middagstid

Viggo ska vara hos morfar i morgon när Tomas och jag har ett jobbigt och ledsamt ärende i Norrtälje, och han ville åka dit redan i dag för min moster och morbror skulle dit och hälsade på.
Ringde mamma och han kunde gärna få hänga med henne när hon slutat jobba.

Så hon kom förbi och hämtade honom här, Tomas åkte med in till Rimbo för att hämta bilen som har trasslat lite. Hoppas den går att lita på imorgon.

Ska snart laga middag, blir kycklinggryta, med chili och massa mums.
Mår dock ganska illa, men illamåendet blir som värst om jag inte äter. Eller om jag äter för mycket. Lite och ofta är visst lagom just nu.

Ska snart sätta i gång med mat, Tomas kommer nog tillbaka snart.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0