Fotbollsmiddag

Åkte i väg till rimbo och var där klockan 15. Drog direkt i väg till Nya ridskolan och träffade Jill där, lämnade tillbaka Lucaz och snackade lite skit :-)

Sen åkte jag till Tomas, hällde i mig lite kaffe innan jag tog med mig My till Leksaksaffären och valde ut ett par födelsedagspresenter till Viggo. Hon hade lite egna pengar som hon shoppade för också.

Sen mötte vi upp Tomas och killarna på fotbollen där. Wills och Mys farmor Lena var där och även deras mamma Hannah hade kommit ner :-)

Och så kom älskade Micki!!! <3

Nu är vi hemma här igen, Tomas håller på att duscha William, vi har ätit middag precis, köttbullar med potatis och brunsås, sen ska vi göra fruktsallad och smooties till dom som vill ha.

Sen är det Rent Hus!!

Hoppas på något mer bra på tv, Tomas har varnat mig för att han kommer sitta upptagen med sitt Rymdspel i kväll... Hmmm... Jag får försöka få honom på andra tankar, har ju några ess i rockärmen ;-)


puss kram


Kommentarer
Postat av: hanna

ha ha några ess i rockärmen



varnat dig att spela rymdspel :)



hihi dom är roliga dom där "männen"



kramar Hanna

2009-05-21 @ 09:48:01
URL: http://cocochanelplittel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0