Godmorgon... eller Godnatt....

Snart slutar jag att jobba :-) Natten har gått fort ändå.

Nu ska jag hem till Tomas, vila till klockan 11, sen mysa någon timme, sen ska jag träffa Micaela <3 och fika lite. Sen ska jag hämta My och William hos deras mamma klockan 2.

Då åker vi hem till mig, behöver shoppa lite med, får se om dom hänger med på det, vet att My vill det, men kankse inte William, vill han inte så kanske jag kör hem honom till Viggo först.

Sen är det väl bara lite förbereda för kalas i morgon.


Och jag har inte ätit godis eller glass eller något sådant på 2 dygn nu!! haha! Lite tårta måste jag ta på Viggos födelsedag dock :-)


Nä nu ska jag göra lite sista nytta innan jag går hem! Eller ja, åker hem till Tomas... Ska bli sååååå sköööönt att krypa ner vid honom i sängen. Jag är jämt så frusen och han är såååå varm.

puss kram... hörs senare!

Kommentarer
Postat av: hanna

Hej hej =)



tack (bilden);)



Jo jag har migrän tabletter MEN man får ju inte göra nåt när man ammar du vet. helt låst!

Men det är inte sån migrän så jag ligger i sängen en hel dag och kräks. Den migränen har inte kommit tbx än efter graviditet och amning. Men KRAFTIG huvudvärk hade jag. Det gick över till slut när jag drack kaffe och tog huvudvärkstabletter och åt och drack. skönt! Så vi hade en mysig dag igår...bakade bla morotskaka med barnen ;) ack så god!



ses senare



hoppas du hinner sova lite innan det är dags för allt stoj.



kram

2009-05-22 @ 10:29:20
URL: http://cocochanelplittel.blogg.se/
Postat av: venessa

Hej Fia!



Men absolut ska han vara med sin familj och d är ju förståligt! :) Men d va aldig så jag menade, vet inte om du kommenterar mitt inlägg eller eller någons kommentar....



Men fakatum är att man kan faktiskt ha sin familj o ta hand om dom, va världens bästa pappa o ha vänner samtidigt!

Han hör inte av sig till mej längre, men d e pågrund av någe annat ( men d e en annan historia), men tydligen känner hans tjejkompisar som så att han aldrig hör av sig... vi som känner David vet att han inte bara skiter i sina vänner, så han måste ju bli påverkad av någe,så är d i mitt fall iallafall. Han flickvän har haft ett seriöst förhållande med min bror, så jag vet personligen vad jag pratar om.

Visst kan alla förändras och hon kanske inte är så längre, jag har ingen aning, för jag hänger inte me dom längre som sagt.



Ja har ingen aning, han kanske gör d av heelt egen vilja! Och helt ärligt så bryr ja mej inte så mycket om varför eller så....

Ja känner oxå att jag igentligen inte har rätt att uttala mej om någe sånt, man väljer själv hur man vill leva sitt liv. Och jag hoppas att han e lyckligast i världen!



Jag skrev bara att jag saknade honom, för d e klart man saknar en som man har varit med sen man va 12 år!



Men nog om d! Har varit o kikat in på din blogg tidigare, d va skoj att läsa :) Älskar verkligen din humor, rolig blogg :)

Ha d bra!

Kram Venessa

2009-05-22 @ 11:19:24
URL: http://venessanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0