Göra en fuckers?

Tydligt inspirerad av Ballar av stål på kanal 5 så föreslog Tomas när vi gick på sängavdelningen på IKEA att vi skulle göra en Fuckers.

För er som inte vet, dom har låtsas ha sex på offentliga ställen tills dom blir bortkörda, ser verkligen trovärdigt ut, dom kallar sig för paret Fuckers.

Nåja, väl där så säger han : Ska vi göra en Fuckers?
Jag: Va?
Tomas: Ska vi göra en Fuckers? (flinar)
Jag: Nej verkligen inte, haha.

Nu funderar jag på vad han skulle gjort om jag ropade Jaaa! Och kastade mig i en säng.
Än mer undrar jag hur länge folk låter en hållas? Av tv-programmet att dömma verkar personal och dylikt inte alls veta hur dom ska bete sig och springer som yra höns innan dom lyckas samla ihop sig och en grupp och gemensamt köra ut dom älskande tu.

Folk som går förbi verkar dock tycka att det är ett uppskattande inslag i den svanska ihopknäppta, stela svenska miljön. Konstig nog, trodde folk skulle bli mer förfärade. Ni som sett programmet vet vad jag menar :-)

Dock är detta inget jag kommer att testa på iaf, haha, jag vill inte ses som ett maniac. För nära hemmet och bekanta ;-)


Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha hade ju varit jätte kul om ni hade gjort det. Speciellt om nån filmat spektaklet och skickat det till mig. Haha undrar hur man skulle reagera själv om man vart publik till nåt sånt. Haha



kramar

2009-05-29 @ 10:24:13
URL: http://lajnurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0