Hämta barn vid bussen...

Har inte alls fått så mycket gjort i dag, å andra sidan så behöver jag inte göra så mycket i dag heller!
Hade tänkt vila en liten stund så jag inte somnar klockan 21 i soffan i kväll, vill vara uppe lite och mysa nu när det är helg.
Men sov så himla dåligt i natt. Var min första lediga natt efter att ha jobbat i fyra nätter, sömnen blir lite rubbad då kan man säga.

Om en halvtimme så ska jag i väg och hämta Viggo och hans kompis vid bussen. Sen är det mellisfixande och utelek som gäller antar jag :-)

Ska köra hem kompisen lite senare när jag ändå ska åka till Tomas.... Som jag antar att jag ska. Han är nog lite trött och tråkig i kväll eftersom han jobbade natten som var, men det kan jag stå ut med :-)

Håller på att försöka rensa upp gamla foton som ligger och skräpar i datorn, ska ju göra mig av med datorn jag har nu och köpa mig en helt ny nu när skattepengarna dyker upp snart!! :-D

Hittade lite sött, Viggo med min kompis Jills tjocka katt!!



kram sålänge :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Då ska jag länka till denna sida istället!!

2009-05-15 @ 13:20:15
URL: http://lajnurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0