Hemma hos..

Så... Nu är jag tillbaka hemma hos Tomas :-)

Åkte till stallet och sen till Tomas föräldrar tillsammans med Viggo, där mötte vi upp Tomas och barnen.
Var där en liten stund sen åkte Tomas och William i väg på utvecklingssamtal och det gick för övrigt jättebra, han är en väldigt duktig pojke, men det har man ju märkt hemma med :-)

Medans dom var där så åkte jag, My och Viggo hem till Tomas. Dom var ute och lekte medans jag duschade och gjorde mig i ordning.

När Tomas och Will kom tillbaka så tog jag alla barnen och åkte till Hannah (Mys och Wills mamma) och fikade och snackade. Var roligt. Vi pratar alltid så mycket när jag hämtar barnen eller något sånt, så nu var det ju skoj att hinna fika och prata utan att känna att man var på väg någonstans.
Bra att få veta lite hur dom gör/har det med barnen när dom är hos dom dessutom!


Nu ska jag äta middag, Tomas står vid spisen och det är precis färdigt :-)

Pasta sallad med kyckling.

mums.

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0