Ridit i dag.

Shaman är bra i sitt ben så jag har ridit en sväng i dag :-D

En av alla 100 superhärliga ridrundor som det finns här. Sååååå skönt. Ska ta med kameran på ridtur någon dag framöver så ni får avundas riktigt!! :-P

Shalle var superpigg iaf!

I morgon ska han släppas ner i 'sommarhagen' med några av dom andra hästarna, om jag hinner! Annars får det bli på tisdag.
Blir skoj för honom!
Men han kommer få gå in lite på natten iaf, är så mycket knott nu ute. Iofs så ska det bli kallare i veckan tror jag så då är det nog inte lika mycket.
I dag var det massor när jag tog in, med facit i hand så hade han nog behövt komma in lite tidigare i dag när det var så, men men. Han skrubbar sig inte än iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0