Städning klar!

Har äntligen städat klart. Och kastat en hel del. Skönt!
Hämtade Viggo vid bussen och har gjort i ordning mellis. Han verkar lite trött, ligger i soffan och tittar på tv. Men han brukar vara lite trött på måndagar. Lite svårt att somna på söndagkvällen och fullt ös hela helgen :-)

Ska snart till stallet och sen blir det middag. Sen slappa i soffan, tänkte åka till Tomas, men de kommer bli sent och jag kommer vara trött så det får vara. Åker nog dit i morrn istället!

Hittade söta bilder på mina möss som jag hade förut. Dom var såååå söta... Men blev så mycket städning, började lätt lukta i buren, så va sååå himla mycke jobb me å städa och fixa.






Så himla coola och fina färger hade dom. Sötisar <3

Kommentarer
Postat av: Den glade Djurgårdaren

Hej kolla gärna in på min ägiga blogg:

www.dif-.bloggagratis.se



2009-05-18 @ 15:23:58
URL: http://dif-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0