Uutråkad..... Bilder på Tomas terrarium.

Åh så tråkigt jag har nu.....

Tomas åkte precis för att hämta ungarna och handla lite. Så nu är Viggo och jag ensamma här. Han är ute, jag sitter å tråkar.

Ska åka till stallet lite senare och åka förbi hemmavid och krama katter :-) Snart får dom börja åka med hit. Till Tomas stora förskräckelse ;-) Han är inte super förtjust i att utöka familjen med kissekatter precis, haha.

Här är Tomas terrarirum, hyresgästerna är inte inflyttade än. Där ska det bo giftgrodor, det har han velat ha sen han var liten så jag är glad att han har tagit tag i det!!! Han har jobbat hårt med att få det så här fint :-)

Bergen som han gjort


Planterat och fixat :-)


Duktig han e :-)

Kommentarer
Postat av: Lina

Det va fint. Hur ser de där krypen ut som ska bo där i. Hmmm...

2009-05-16 @ 17:11:29
URL: http://lajnurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0