Min sista natt!!

på länge iaf.
Bara några timmar kvar sen är jag ledig en hel vecka!!

Tomas och jag ska ha en riktig myskväll i kväll, är ju bara lediga en natt tillsammans, sen jobbar han tre stycken. Men men, jag och barnen har lite skoj att hitta på i helgen, så vi överlever, nästa vecka är vi lediga tillsammans några dagar iaf :)

Vaknade klockan 13.30 i dag, gick upp och fixade mina naglar, Viggo kom hem vid den tiden också, Tomas var på möte på jobbet.
Tomas kom hem klockan 16.15, han ordnade middag till Viggo, jag var inte riktigt klar med naglarna än.
Men när Viggo hade ätit färdigt så hade jag hunnit klart och vi åkte i väg till fotbollen som började klockan 17.

William var där också, även My, hon rusade till mig och kastade sig i min famn. Satt med mig i bilen en stund, sen var jag tyvärr tvungen att åka för att ordna till Shalle.
Hann inte med någon ridning i dag, hade blivit alldeles för mycket åka fram och tillbaka, fotbollen varar ju bara en timme så jag hann precis mocka och ordna maten innan jag åkte tillbaka för att hämta Viggo, fem minuter sen!

Vi åkte hem, Viggo duschade, jag slängde i en maskin tvätt och förfaras över hur det såg ut hemma, jag har verkligen haft fullt upp, så nu är det massor av disk och massa småsaker över allt känns det som.
Men när jag kommer hem¨, då!! Ska diska och pula lite innan jag lägger mig så det ser ok ut.
Kommer bli skönt, är ju faktiskt ingen katastrof att det är lite rörigt i bland, men det känns nästan så!! Hehe.

Sen på fredag är det äntligen dags för barnen att komma hem. Blir lajbans.

Och i morgon ska Viggo hänga med en kompis hem efter skolan, stanna över middagen och sen åker han med dom till innebandyn klockan 18 och så hämtar jag honom där :) Blir toppen.

Längtar verkligen efter lite ledighet så man kan få lite ordning och så :)



kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0