På jobbet.. återigen

Hmm... Bloggsuget är lite borta.

Är inne på min tredje natt och en till kvar att avklara, sen är man ledig :)

Den här veckan är M och W hos sin mamma, så det har ju varit rätt lugnt. Viggo hade med sig en kompis hem idag iofs, dom lekte och hade skoj.

Jag åkte till stallet vid 16 tiden, innan det så vaknade jag halv 2, gick upp klockan 2, bakade muffins och förberedde middagen, köttfärslimpa.

Sen som sagt, stallet. Red med Frida och hennes treåring Rubina. Shalle skötte sig utmärkt och var sååå duktigt. Va jättekul, galopperade i sandtaget och red sen förbi en bondgård och tittade på kor. Rubina tyckte dock att dom var så hemska att hon växte fast i marken. Men tillslut så kom hon loss och förbi.

Kom hem till 19, lite sent som vanligt. Men Tomas hade fixat resten av köttfärslimpa och potatismos. Mums.

Heta tipset, tryck ner fetaost bitar i köttfärslimpan innan den äntrar ugnen, smaskens.

I morgon är det fotboll och så ska jag rida, och fixa ordning mina naglar. Sen på torsdag är det innebandy och så ska jag fixa naglar på två tjejer i norrtälje.

Sen fredag kommer M och W hem, och så ska jag och Viggo på kvartsamtal :) Tomas börjar jobba så barnen och jag blir ensamna. Men i helgen, för att underlätta sovningen för min kära sambo så tänkte jag åka hem till mamma och hälsa på med barnen. Fika och så, och om jag hinner, plocka svamp!!!!

Sen så ska jag hämta en utebur på ben till mina kaniner som bott i stallet, dom ska hem då, My kommer bli sååååå glad, den ena kanussen kommer nämligen bli hennes.

Lilla Nike!
Visad 141 ggr

Har ni sett något sötare någon gång??

Visad 141 ggrVisad 138 ggr

Och lilla Fru Mini!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0