En sur

kompis har jag.

Vet inte ens om man kan kalla det kompis längre? Men hon brukar bli sur på mig i bland, å inte höra av sig på ett tag. Är lite standard med henne, och hon verkar vara så med alla sin tjejkompisar. Sen brukar hon komma tillbaka när hon ledsnat på att vara sur eller något.

Det är lite besvärligt dock, för det är jobbigt att hålla på så. Men vissa har så himla lite insikt.

Men hur som helst, hon blev sur. Men sen behövde hon hjälp med att köra grejer, då gick det bra att höra av sig och säga att hon inte var sur.
Men sen fick jag förhinder, lite olägligt, men skickade ett sms och förklarade läget. Sen dess, inte ett ljud från henne.
Då var det bara hjälp hon ville ha alltså. Haha.

Aja. Vissa är ju så.
Sen är jag verkligen låååångt i från perfekt. Men vissa saker är bara konstigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0