I dag

kommer barnen hem!

Jag ska hjälpa en kompis att köra en häst på dagen, men ska hämta barnen innan. Kanske My vill hänga med mig :-) Vore kul så kan William få lite kvalitets tid ensam med sin pappa, skulle dom gilla <3

Viggo stannade ju kvar hos sin mormor i dag när vi var där så honom ska jag hämta på eftermiddagen sen.

Sen på måndag så ska jag ner till djuraffären, då ska My få köpa en ny fisk till sitt akvarium om hon vill!
Sen har vi ju förhoppningsvis Gröna Lund i helgen att se fram emot! *hoppas*

Annars blir det rätt lugnt, är lite fattig så kan inte hitta på så mycket i veckan, men dom har ju fotboll på onsdag och ev så ska My börja på något på onsdag med, så då har vi lite att pyssla med.
Ska baka lite och sådant med dom såklart.... Men det gör ju jag ofta.

Medeltidabröd bakade ju jag och My en dag, dom var rätt goda, så det kankse vi kan göra om, är så gott med nybakt till middagen ju!


Fick sms av Tomas nu..... Han är såååå gullig <3


kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0