Kryssningen

Alltså vi hade skiiiitkul. Ja herregud det var helt galet. Vi var som 20 år igen! Dansade, spexade, spelade, skrattade, tog myspauser ;-)
Tomas blev lite lättretlig frammåt småtimmarna bara, hehe, inte mot mig, men han tyckte folk var jobbiga på dansgolvet. Och sen var det några killar som frågade om jag kunde komma med till deras hytt, då blev han suuuuuur!! Så då var det dags att retirera till vår egen hytt :-) Kände att han kanske skulle reta upp någon ordentligt snart :-S

I hytten fortsatte våran egen lilla fest till klockan 6 på morgonen. Så nu är vi skapligt trötta :-/ Jag ska pyssla om honom lite sen när barnen somnat och göra hemma gjord pizza till honom. Han är rätt bakis och surig just nu, så jag ska nog blidka honom till att inte kunna vara tjurig ;-)

Riktigt god mat åt vi också, Tomas åt oxfile och jag åt kalventri????? hur fan stavas det?? Aja, sjuuuuukt gott var det. Drack ett riktigt gott vin som jag glömt namnet på :-( Men köpte ett rose i taxfree som var supergott och det minns jag vad det hette :-D

Nu ska jag göra det sista med barnen, sen vårda min ömma kropp. Den pallar inte riktigt sådana här aktiviteter.
För det första är jag öm. Ja mysöm liksom, ajajajaj. Sen har jag sabbat mitt dåliga knä igen :-/ Men känns ändå bättre nu, sen har jag ont i fötterna efter allt dansande, haha.


puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0