Shopping och brandsläckning!

Var på brand utbildning på jobbet mellan klockan 13-16. My kom till mitt jobb klockan 15 så kunde hon åka med mig hem ist för bussen.
Så hon fick också lite brandutbildning, alla fick prova att släcka en brand och även så My :-) Jättekul tyckte hon att det var!

Sen åkte vi till djuraffären och hon handlade några fiskar.

Dessa:



Gurami och två guldfärgade algätare! Sen köpte hon en trärot att ha i akvariet. Jag betalade snällt, haha.
Nä, men jag betalade faktiskt Wills och Viggos Levande Blad, och hon fick ju mitt lilla akvarium komplett med grus osv, så jag har ju inte lagt så mycket på det. Men vi måste köpa mer växter, har inte kommit iväg till Bromma än som jag tänkt, nu får det vänta till lön.

Sen handlade vi ordentligt på Ica. Så nu kommer vi inte behöva handla mer på hela veckan, förutom mjölk då, som går åt nästan 3 liter om dagen!! Orkar inte köpa så många, haha...


Nu middagslagning!


kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0