Sista natten!

På en hel vecka :-)

I dag sov jag sjuuukt länge. Jag kom hem typ 7 i morse och fixade med barnen. Viggo skulle ha utedag och matsäck med sig.
Dom stack i väg strax efter klockan 8. Tomas kom upp tidigt också så vi tog lite kaffe och så, sen la jag mig vid klockan 10.

Vaknade av att Tomas åkte i väg klockan 11, sen vaknade jag till av att han kom hem, sen vaknade jag till av att pojkarna kom hem. Hörde Tomas fixa mellis och så. Sen vaknade jag av att alla åkte i väg.
Sen vaknade jag igen, tyst, mörkt.... Gick upp. Klockan var 18.10 :-O

Tomas och barnen var på fotboll och friidrott. Telefonen ringer, letar reda på den, yr och trött.
-Hej, vad gör du? Tomas var det som ringde...
-Ehh.. jag vakna precis!!

haha. Kände mig jättekonsig som sov så länge.
Han ville inge särskilt, bara prata lite <3.

Dom kom hem strax efter 7. Viggo hade en läxa kvar så han gjorde den, My duschade, V och W hade badat hos farmor Lena efter fotbollen.

Sen fikade alla.

Barnen lade sig sedan vid 8. Viggo och William bråkade om en kudde (!) så Viggo blev arg och tänkte sova inne på toaletten. Suck.
Fick ut han därifrån till slut och sen var det iaf tyst och lugnt. Tomas och jag låg och myste tills jag skulle till jobbet och jag åkte vid 21.

Nu är det bara typ sju timmar kvar.

Har beställt mobilväskor till Tora och Lisa, High school musical väska och Hello Kitty väska. Blir dom glada för :-) Dom vill komma till oss på lovet, men dom är hos sin pappa då så jag ska ringa och prata med honom. Går säkert jättebra, han ska nog jobba ändå och dom kommer ju vara på fritids så då kan dom lika gärna komma till mig :-D

Dessa:

 
Nä.. nu ska jag göra lite nytta :-)



kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0