Tisdag

Jag har nästan hunnit med allt jag ska i dag förutom Friskis! I morrn vet jag inte riktigt om jag hinner det heller, för passen är på eftermiddagen och då ska vi hem till barnens farmor och äta lite middag.
Dom ville så gärna att hon skulle komma och titta på när dom spelar fotboll och äta hos henne efter, så det skulle hon göra :-)

Här blev det fiskgryta till middag, och alla gillade :-) Nu sitter pojkarna och spelar och Tomas vilar lite inför jobbet. Jag ska ringa till Jill och bestämma något! Måste ses!
Och på torsdag så ska jag träffa Lina, förmodligen iaf :-D Va 100 år sedan!


kramar

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja va nog typ hundra år sen. Jag bor där nere vid ån typ vid Landkrabban. Ska vi ses vid elva här nånstans så får vi se vart vi går.



Ska bli så skoj att ses =)

2009-09-15 @ 22:32:50
URL: http://lajnurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0