En helt vanlig tisdag

Hade så mysigt i går kväll.
Vi hyrde brüno.

Alltså den var skitkul, jag skrattade hysteriskt. Haha.



Ja den var bara great.
Ni som sett Borat vet vad jag snackar om.

Sen så i morse gick jag upp och gjorde ordning barnen för skolan, väckte Tomas och vi åkte i väg till rimbo samtidigt som ungarna tog bussen.
Jag skulle till stallet och Tomas åkte hem till sin morsa för att ladda ner lite film och sen gå och klippa sig.

Jag red ut med Frida, Shalle var jättepigg men duktig ändå. Sen mockade jag och ordnade mat och vatten sen kom Tomas och hämtade mig. Och vi åkte hem :)

Tog lite smörgås och youghurt till lunch, sen vilade jag en stund. Var trött.

Killarna kom hem klockan halv 2 som vanligt och My efter 15.
Så nu är alla samlade. Tomas lagade makaronipudding med bacon i och det var gott!
Barnen har varit duktiga och gjort sina läxor för veckan och My har städat sitt rum som var überstökigt.

Nu önskar hon sig en kamera mest av allt så hon ska få det :) Blir bra, vi ska fira henne på fredag för hon ska till sin mamma sen, det är ju egentligen lördag hon fyller år så..

kram till er alla och ha en underbar tisdag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback