Så där ja

nu har jag gråtit hysteriskt och gnällt på Tomas över sms till honom.
Jag är på jobbet, därav smsen.

Fint.

Vad vill jag med det här nu då? Vad ska han göra liksom. Katten har flyttat redan.

Ja jag vet inte.

Fan.

Han blir sur när jag gnäller. Men jag vill påminna honom om hur jag lidit över det här med katten. Men varför vill jag det? Mår jag bättre då? Fan jag är som en spyko jag med.

Han blir väl sur på riktigt snart. Händer då och då, att jag blir trött på jobbet, då blir jag känslig och gnällig och förstorar upp saker, och gnäller på honom om skitsaker och han blir irriterad.

Jag slutar liksom inte heller. Såfort jag känner mig trött och ledsen, booom! Gnäll på Tomas!

Åhhhhh.


Dum jag är.


Åh.. nu fick jag ett sms..

Ett snällt... Han är inte sur...

Jag får väl ge mig. Vad ska jag annars ta mig till? Någon Alfons blir det tydligt inte.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback