Tur unge

Min kusin, ca 10 år äldre än mig har träffat Viggo hos min mor och far mycket senaste året.
Kusinen har en sambo som har en son på ca 20 år som har varit med och alla dom har varit väldigt förtjusta i Viggo, och Viggo gillar dom jättemycket. Sonen är barnskötare på dagis, och det märks, han leker och roar Viggo till tusen.

Iaf... nu fick jag ett mail på facebook från kusin där han fråga om Viggo har ett Nintendo DSi. Om inte vill dom köpa ett till honom i julklapp :-O Kostar ju 2000 spänn!!



Fy va snällt. Viggo kommer bli såååå glad. Han har önskat sig ett sådan så mycket, är en inbyggd digitalkamera dessutom och massa skoj. Den julklappen kommer slå allt. Är så glad för hans skull. Han kommer bli så överraskad :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback