Härlig kväll

Efter vi hämtat lilla kanussungen så åkte jag till stallet.

Sofie var där och skulle rida så vi red tillsammans. Det var riktigt kul, Shalle var på riktigt bushumör men höll sig på mattan ändå. Va skoj iaf :)

När jag kom hem hoppade jag i duschen och sen åkte vi ner till Kina restaurangen med barnen och åt Kina mat :) Det var helt ok, barnen var jättenöjda. Dom köpte fina kinapinnar där som fanns till salu, en 10 stycket. Dom hade ju precis fått veckopeng så Fine!!

Förbi statoil på hemvägen, barnen köpte glass som efterrätt och sen hem. Dom spelade tv spel en stund och gjorde sig sen ordning för sängen. Alla lade sig till 20. My läste i sängen en stund.

Tomas och jag lade oss i soffan för att titta på 'Vem kan slå Filip och Fredrik' Det är så himla kul

Sen klockan 21 åkte jag till jobbet. Och nu sitter jag här. Fyra nätter.
I morgon ska jag till stallet innan jag lägger mig, tänkte rida och så, så kan jag slappa resten av dagen. Om jag nu inte är allt för trött, men det brukar gå bra.

Sitter just nu och kollar på bilar, hoppas på att hitta något som passar oss denna vecka! Vore toppen att slippa skrothögen vi dras med nu. Känns som att den kan klappa ihop när som helst!

kramar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback