Ingen bil i dag...

Ingen av dom stannade vid något pris som vi tyckte var värt att betala.

Nu ska jag, Tomas och Viggo äta middag :) Lite sent, men jag köpte en skitstor glass till viggo på Ica vid 17, så han var lite mätt, hehe.

Hans kompis Samuel har varit här i dag, han följde med Viggo från skolan. Dom har spelat tv-spel, matat kaninerna, varit i stallet en stund med mig och hjälpt Tomas och eldat ute på tomten.

Eftersom jag skulle förbi stallet så körde jag hem samuel då på eftermiddagen. Kul att han kan ta med kompisar dom här veckorna när M och W är hos sin mamma.

I morrn är det bandy, jag börjar jobba. Tre nätter framåt. Sen på fredag ska jag rida lektion på ridskolan och sen så är det clear round på söndag. Hoppning :) Ska bli skit kul :-)

Red ut med Frida i dag, Shall börjar bli riktigt fin och bockar inget nästan nu. Hade jätteskoj.


Men nu, matdags!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback