Kryssning bland annat

I torsdags var vi på kryssning :)

När  vi ätit där och gått runt med barnen och kollat in båten med barnen så kollade vi programmet och fick se att Charlotte Perelli inte spelade förrän klockan 24 på natten :-O
Men var bara att vänta!

Shoppade loss lite i taxfree, eller ja, ungarna rättare sagt.
Dom handlade godis och småprylar. Jag handlade en deo och nagellack. Viggo och William handlade ett halsband åt My till hennes födelsedag.
Handlade lite godis åt Tomas med.



My och Viggo hjälper Will att klättra i trappen.

Vi spelade, drack läsk i baren och dansade.

Tillslut kom Charlotte Perelli. Hon sjöng och ungarna var lyriska. Dom ville så gärna ha hennes autograf. Vi frågade en vakt om det var möjligt. Då pös han i väg och pratade med hennes manager och sen blev det så att vi fick komma in backstage efter spelningen :-O Ungarna fick prata med henne och fick hennes autografer.

Snacka om att deras dag var gjord!

Kom hem på kvällen dagen efter. Åkte till stallet och Viggo åkte på ett kvällskalas till en kompis.

När alla väl var hemma var det dags för Tomas att åka till jobbet :( Nu har han jobbat i två nätter och denna är den sista iaf!

 

I kväll ska jag och My på Globen Horse Show, hon vet inte det än, det är en för tidig födelsedagspresent! Hon fyller om en vecka.
Ska bli kul.

Kommer hem sent i kväll. Så killarna ska sova hos farmor, för Tomas jobbar ju som sagt.
Just nu känner jag mig lite stressad, som jag alltid gör när jag har ngt som jag måste i väg på.
Ska åka förbi och släppa in hästarna innan och åker direkt sen, det börjar 17.30, vi lämnar stallet senast 15.30, då har vi två timmar på oss. Sååå himla lång tid tar de ju inte att ta sig till globen. Kommer gå bra.

Ska ordna fram lite kläder nu me.

kramar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback