Min mobil :(

Jag har tappat bort min mobil.

Jag hade den i natt på jobbet. Sen så la jag mig direkt och sov när jag kom hem. Sen när jag vaknade så kollade jag efter den i väskan och jackan, men inte där.
Trodde jag glömt den på jobbet i omklädningsrummet, men ingen telefon hittade jag när jag kom hit :(
Tror nästan att någon tagit den, men det verkar ändå så konstigt. Men vart kan den vara liksom?

Använde den inte hemma i morse, så där kan jag inte förlagt den. Måste nästan vara kvar på jobbet, är ju inte i bilen. Och det är ju dom ställen jag varit på.

Blir så ledsen och förbannat på att någon kanske tagit den :(

Den är rätt gammal, så just det gör inte så mycket. Dessutom så vill jag ha en ny för den trasslar jävligt mycke, men alla nummer och bilder :(

Dessutom har jag ingen gammal jag kan använda så nu är jag mobillös :( Har ju köpt sadeln så kan verkligen inte köpa en den här månaden.

:(

Besviken man kan bli på människor.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback