Planer

Den här veckan är ju M och W hos sin mamma som sagt. Vi byter normalt på fredagar.
Men på torsdagen är kryssningen som vi ska åka på, dygnskryss, med min syster och syskonbarn, så dom skulle få komma till oss då, efter skolan :) Blir jättebra, sen så måste dom vara lediga fredag då.

I morgon så ska jag till stallet direkt efter jobbet. Ska rida med Sofie :) Alltid lika kul. Sen sovning.
Tomas ska klippa sig, men brukar ta lite tid innan han kommer i väg så får väl se om det händer ens den här veckan :) Sen ska han på utvecklingssamtal i skolan med My.
Viggo ska hem med kompis Loke efter skolan. Toppen! Slipper han tråka hemma utan M och W jue :)

Onsdag så har Viggo utedag i skolan.
Jag ska till stallet och rida på morgonen, får förhoppningsvis sällskap ut me Sofie. Sen sovning
Tomas håller sig väl till datorn den dagen ;)

På torsdag så tar jag stallet på morgonen och sen hem och sova tills barnen kommer från skolan.
Sen kör väl Tomas oss till söderhall och vi möter upp syster + barn och sen åka båt i ett dygn.

Fredag så ska Viggo på kalas hos kompis Samuel direkt efter kryssen, sen hämtar jag honom innan 21 och sen åker Tomas till jobbet för att jobba helg.

Sen på lördag så blir det väl en lugn dag, har tänkt att åka in till norrtälje med barnen, för lite lätt shopping, men får se lite hur det blir med det. Och så måste vi nog pynta lite till advent och baka!

Söndag så ska jag och My till Globen Horse Show, hon får det i förskott i födelsedagspresent från oss. Vi kommer inte hem förrän på natten och Tomas ska ju i väg till jobbet kl 21 så W och V ska sova hos farmor.

Blir en toppen vecka!

Sen nästa vecka är Tomas och jag lediga tillsammans ju några dagar. Blir skönt :) Då är barnen hos oss så det är ju toppen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback