Trötter...

Så trött i dag..

Somnade sent i går. Vi kollade på film och myste.
Gick upp halv 8 och gjorde ordning till Viggo för skola. Åkte sen till stallet.

Släppte ut, mockade och fixade till Shall och red sedan ut.
Galopperade i full karutta upp för backarna i sandtagen. Han har några växlar extra, helt klart, som jag inte vetat om förut.

Senare på dan så åkte Tomas och jag på Miljö utbildning för jobbet på Ros, skit tråkigt rent ut sagt. Vi smet dessutom lite tidigare, haha.
Åkte hem, ska nu laga lite middag. Sen är det soffan som gäller.

Tomas har fixat ett par filmer..... så jag vet inte om jag kankse måste ta en power nap snart... annars så kanske jag somnar alldeles för tidigt.

Får väl se.


Nu ska jag iaf bege mig in till köket.


kramar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback