Äntligen

ska jag få åka hem till sängen! Ska bli så skönt, har varit mycket att göra i natt så jag är ordentligt trött.
Skönt blir det att krypa ner i sängen hos varm sambo.
Sen kan jag sova hur länge jag vill.

Viggo och My åkte ju till min mamma i går, dom kommer hem klockan 12, men Tomas skulle åka och handla lite och sånt då, så alla är ute ur huset i minst en timme till iaf. Sen blir det mer livat. Men jag är så trött så jag kanske kan sova mer iaf!

Sen kommer dom hem och vi får umgås en stund, sen ska barnen i väg till Lena klockan 17och sova över, Tomas kommer ta hem ett par kompisar och dricka några öl! Sen så blir det ju jobb för mig en natt till. Ska rida i eftermiddag med.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback