Bakning

jaha.. nu sitter man här på jobbet igen.
Är väldigt lugnt just nu, får väl se om det håller i sig. Man vill ju inte att det är föööör lungt, något vill man ju ha att göra, annars går natten så himla segt.

Ska bli skönt att vara ledig, måste upp rätt tidigt i morgon och städa ordentligt tills mamma och pappa kommer. Syster Jojjan skulle hänga med också. Tänkte försöka baka något. My ville gärna det, hon sa att jag inte bakat på jättelänge!
Hmm.. Kanske var länge sen, jag bakar ju rätt ofta annars. Men men, tror jag ska göra havre kakor och smulpaj med hallon, båda dom sakerna går fort.

Har beställt nya nagelsaker med  :) Lite nya färger, glitter och geleer. Kanon :-) Hoppas dom kommer snart!!

Nä... nu är jag lite uttråkad..

Hörs :)

Läsenordsskyddar på tisdag.

kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback