Härligt trots arbetsnatt.

Hmm, jag kankse klagar mycket på mitt arbete? Men jag trivs ska ni veta. Men det är ju en stoooor nackdel med att jobba natt, och det är att just dom dygnen då man jobbar är väldigt lååååånga och man är väldigt trött och seg på dagarna efter att ha jobbat några nätter, trots att jag sover hyfsat dagtid när jag arbetat.
Är lite segt att försöka hinna med allt man ska, hästen, hemmet och barnen. Man vill ju gärna göra något kul.
Dock så har jag ju mer fritid, mycket mer, än den normala heltidsjobbaren, så jag ska verkligen inte klaga :-)

Vaknade 13.30 i dag. Gick upp, fikade lite och sen åkte till stallet och red klockan 15. Red med sofie, Jenni och Sofies arbetskompis Bella.
Denna Bella hade inte ridit på minst 10 år. Men hon galopperade i full kareta över sandtagen  (dock var farten inte självvald, haha) såg såååå skitkul ut, haha. Men hon var jätteduktig. Och modig :)

Shaman skötte  sig ypperligt förutom ett antal bocksprång och bakutsparkar i galoppen, men vad gör det? Han var inget tittig och suuuperframåt och riktigt fin i handen. Trevligt!!


kramar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback