Onsdag

I dag är det fotboll och friidrott för ungarna. Sista fotbollen, men sen har ju dom bandyn på torsdagar.
Snart öppnar ishallen för allmänheten dessutom och då kommer vi åka skridskor när tid finns :) Det är ju bara det där med att hinna med allt!! Men det ska gå bra :)

I kväll ska vi äta oxfile och potatisgratäng, hehe, blev i dag istället för i helgen, för då jobbar jag ju. Så i kväll blir lite myskväll.
Usch så tråkigt att jobba i helgen, nu när barnen ska vara hos oss dessutom, är ju egentligen deras mammas helg, men hon frågade om det var ok, och vi allihopa har ju försökt att vara flexibla och ställa upp för varandra om det är något, dessutom så kan vi ju ha dom, så då är det ju självklart. Tomas kommer hitta på något med dom iaf, så jag får sova i fred och så att dom får lite skoj :)

Sen är det ju lov nästa vecka, planen är ju att dom åker hem till sin mamma på söndag och att Viggo då kommer åka till mormor. Sen ska jag hämta Lisa och Tora i norrtälje på tisdag och köra hit dom, är Viggo då hos mormor så kommer ju han med då, sen hämtar vi My och William hos deras mamma och så sover alla barnen här till onsdag, sen ska vi på dagskryss med Tomas föräldrar och kankse syster Nina med. Blir toppen kul.

Sen åker nog Lisa och Tora hem till stockholm på onsdag eftermiddag och My och William ska hem till sin mamma igen då med. Sen kommer dom tillbaka till oss på fredagen som vanligt. Sen är det ju halloween den helgen, så dom ska gå Bus eller Godis på söndagen :)
Och William och Viggo har halloweenfest i skolan nu på fredag. Blir skojigt.


Snart ska jag till stallet och rida med Sofie... Blir kul som vanligt. Har faktiskt inte ridit på två dagar, har inte hunnit. Men nu ska jag ha lite mer tid. Dock måste jag vara hemma till 17 och så ska vi köra killarna till deras fotboll, hua, blir stressigt, men i värsta fall får jag åka upp och mocka och göra klart medans dom spelar! Inte hela världen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback