Brandutbildning

Nu längtar jag efter att kläderna som jag beställt ska komma!!!! Fast jag har ändå inte råd att ta ut det förrän till lön, så likabra att det väntar en vecka!!

Gröna Lund blir av på söndag!!! Jihooo! Båda mina systrar och Viggos kusiner ska gå med! Så himla roligt, My kommer bli såååå glad över att få träffa Lisa och Tora.

Har inte berättat om Grönan än för barnen för min syster kunde inte säga bestämt om jag kunde få biljetter förrän i dag vid 9 tiden, men när dom kommer hem så ska vi spräcka överaskningen.
Ska bli sååå roligt. Jag har ju  inte varit där i år ännu!

Ska på brandutbildning i dag med, egentligen skulle jag gå på fredag men en arbetskompis ville byta med mig och gärna för mig, är hellre hemma på fredag :-)

Efter den ska My och jag gå och handla en fisk till henne.

Hon har ju bara fyra stycken i sitt kar, och en av dom är Viggos och en är från mitt kar. Dom går hos henne för att dom är gravida och hon ville ha yngel. Men så fort dom födit så ska dom tillbaka till mitt kar och My får behålla ynglena :-)

Nu ska jag fixa tvätten.


kramar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback